Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
206 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam. Miesiąc temu miałam sytuację, że Klient zamówił w moim sklepie internetowym produkt i wybrał opcję "płatność za pobraniem". Wysłałam towar od razu, a w dniu nadania paczki Klient poinformował mnie, że wyjeżdza i mam na 14 dni załatwić magazynowanie paczki, żeby po powrocie mógł odebrać paczkę. Zrobiłam to, ale niestety paczka powróciła. Klient przez telefon tłumaczył, że nie miał akurat pieniędzy. Co w takiej sytuacji mogę zrobić, czy mogę "żądać" od Klienta zwrotu kosztów związanych z nadaniem oraz zwrotem paczki i kosztami magazynowania, nie ukrywam, że to wydatek, ok. 100 zł. Proszę o wskazanie kroków.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)

Dzień dobry Pani,

Niestety posiadamy tutaj zbyt mało informacji, aby móc dać jednoznaczną odpowiedź. Przede wszystkim musielibyśmy wiedzieć jak wyglądała kwestia przekazania zgody na przetrzymanie produktu, czy Państwo, jako sprzedawca wyrazili na to zgodę? Ponadto nie podali Państwo informacji kiedy paczka została wysłana - czy przed otrzymaniem takiej informacji czy też później? Kto miał zająć się magazynowaniem paczki i czy klient był informowany o możliwych kosztach przechowania? Jeśli problem jest nadal aktualny zapraszamy do kontaktu mailowego: kontakt@prokonsumencki.pl

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...