Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
19 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
Zwracam się z prośbą o odpowiedź.

Klient reklamował dany produkt, produkt został naprawiony. Klient reklamuje produkt poraz drugi i powołując się na swoje prawa chce zwrócić towar i żąda zwrotu gotówki. Na forum społecznościowym klient wystawił ten produkt na sprzedaż oceniając jej stan na bardzo dobry, bez żadnych wad kilka tygodni temu. Nie udało się jednak klientowi sprzedać produktu i próbuję go zwrócić powołując się na swoje prawa. Czy jest jakakolwiek możliwość aby odmówić klientowi przyjęcia takiej reklamacji?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24k)
Niestety nie wskazali Państwo czy klient jest konsumentem czy przedsiębiorcą, więc zakładam, że konsumentem. Jeśli jednak próbuje sprzedać produkt to być może dokonał on zakupów jako przedsiębiorca? Sytuacja wówczas może wyglądać zupełnie inaczej.

Zakładam jednak, że klient jest konsumentem. W takiej sytuacji powinni Państwo rozpatrzeć reklamację. Jeśli wada nie istnieje to proponuję nie uznać reklamacji i poinformować o tym klienta. Jako dodatkowy argument mogą Państwo wskazać właśnie próbę odsprzedaży ze wskazaniem, że produkt jest w pełni sprawny.

327 pytań

332 odpowiedzi

57 komentarzy

686 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...