Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
36 wizyt
pytanie zadane w Ustawa konsumencka przez użytkownika
Witam,

w jakim terminie od momentu otrzymania paczki mamy obowiązek powiadomić klienta, że zwrot został rozpatrzony negatywnie bo produkt dotarł do nas uszkodzony albo używany i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Powinno Państwu zwrócić pieniądze niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, więc w tym samym terminie powinni Państwo poinformować o potrąceniu kwoty.

Proszę pamiętać, że nie mogą Państwo nie uznać zwrotu, a jedynie potrącić kwotę, nawet jeśli miałoby to być 100 %. Koszty wysyłki w pierwszą stronę jednak muszą Państwo zwrócić.

Pozdrawiam
komentarz przez użytkownika (180)
Witam,
Co w przypadku jeżeli produkt nie podlega zwrotowi zgodnie z punktem regulaminu:

"Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
...
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
..."

Czy w tym przypadku można odmówić zwrotu czy również należy potrącić kwotę? W takich przypadkach produkt jest teoretycznie sprawny jednak nie nadaje się do dalszej odsprzedaży.

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...