Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
39 wizyt
w Ustawa konsumencka przez użytkownika
Czy jest jakikolwiek zapis w ustawie konsumenckiej o obowiązku świadczenia usług typu infolinia/hotline/centrum obsługi Klienta przez sprzedawcę internetowego?

Kilka Klientek twierdzi że to nasz obowiązek.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Polskie przepisy w żadnym miejscu nie wskazują na obowiązek podawania numeru telefonu. Sugerując się zatem jedynie polskim prawem taki obowiązek nie istnieje. Niestety jest także orzeczenie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, który wskazuje, że sklep powinien taki numer podawać.

Z jednej strony zatem obowiązku nie ma, a z drugiej strony ETS mówi, że numer telefonu powinien być podany. Nie jest to jednak dla nas wiążąca. Jeśli jednak  kilka klientów się burzy, dla spokoju może lepiej ten numer podać. Z drugiej strony można zapytać skąd taki obowiązek, zdaniem klientów. Większość z nich pewnie uważa, że tak jest, bo większość tak ma.

Pozdrawiam serdecznie

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...