Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
17 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam serdecznie,

chciałbym podpytać o pewną sprawę.

Pan do nas dzwonił i pisał maila 12 września, że reklamuje piankę. Poprosiliśmy o jej odesłanie. Dzisiaj dostaliśmy wiadomość, że odsyła. Jaki powinien być termin od powiadomienia nas o reklamacji, a dostarczenie do nas reklamowanego produktu? Od stwierdzenia wady chwilę to trwało.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Na rozpatrzenie reklamacji ma Pan 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Dostarczenie produktu nie wpływa tutaj na termin. Reklamację powinien Pan zatem rozpatrzeć do 26 września.

Niestety nie ma także żadnego konkretnego, ustawowego terminu, w którym reklamowany produkt powinien być do Pana odesłany. Termin rozpatrzenie reklamacji nie jest uzależniony od odesłania produktu.

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...