Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
23 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
1. Czy klient może żądać realizacji reklamacji u nas a nie u producenta (technicznie my możliwości napraw nie mamy)?
2. Czy producent (lub my) może obciążyć klienta kosztami w przypadku wykazania, że uszkodzenia powstały z winy klienta?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
1. Klient korzysta z rękojmi i jak najbardziej ma prawo żądać rozpatrzenia reklamacji przez Państwa. To Państwo jako Sprzedawca są tutaj stroną zawartej umowy. Mają Państwo obowiązek w terminie 14 dni poinformować klienta o decyzja (w 14 dni klient powinien już znać wynik reklamacji)

2. Koszty reklamowanego produktu (ekspertyza, transport) co do zasady pokrywa sprzedawca, nie kupujący.

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...