Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
18 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam ,

Zakupiłam rowerek dla dziecka który przeznaczony był dla dzieci 2+ rowerek otrzymałam i zmontowałam, okazało się ze jest za duzy (na stronie angielskiej ,bo tam są produkowane rowerki pisze ze jest dla 3 latków) Napisałam do sklepu że chce go zwrócic oczywiście sprzedawca nie był zadowolony ale w koncu się zgodził… Rozkręciłam rowerek ,zapakowałam w 2 kartony i wysłałam kurierem ,na nastepny dzien zadzwonił sprzedawca i oznajmił ze wszystko jest ok ale brakuje nakretki do przykrecenia koła, a ja jestem pewna ze wszystko było zapakowane…chcielismy kupic brakujaca czesc ale nie mozemy nigdzie jej znalezc a sprzedawca nie chce zwrocic nam pieniedzy…co mamy zrobic?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Proszę dopytać sprzedawcę, czy spisał protokół z kurierem – jeżeli nie to, nie ma prawa od Pani żądać brakującej nakrętki. Jeżeli jednak spisał i na protokole zaznaczony jest brak nakrętki to wtedy proszę domagać się zwrotu kwoty pomniejszonej o wartość nakrętki.

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...