Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
51 wizyt
w Sprzedaż na Allegro przez użytkownika
Prowadzę działalność gospodarcza ( sklep internetowy z odzieżą używana), klient zakupił w opcji „kup teraz” koszulę męską, a po jej otrzymaniu powiadomił mnie że rezygnuje z zakupu, gdyż koszula jest rozerwana na plecach na długości 10cm. Koszula wysłana przeze mnie nie była uszkodzona, a  uszkodzenie obecne znajduje się na plecach , na szwie , jest  ono długie na 16cm i ewidentnie widać że „wciskał” się w nią ktoś za duży. Wykluczam iż uszkodzenie takie duże mogło być niezauważone przeze mnie, gdyż koszula przed sprzedażą była kilkakrotnie  oglądana (podczas zakupu, robienia zdjęć do internetu, podczas prania, prasowania, i pakowania. Czy w takim przypadku również należy się klientowi zwrot pieniędzy?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Proszę tutaj dopytać klienta, czy składa reklamację, czy odstępuje od umowy w terminie 14 dni dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny. Z opisanej sytuacji nie wynika to jednoznacznie, a każda z tych dróg wiążę się z innymi konsekwencjami.

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...