Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
22 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
W pewnym sklepie internetowym kupiłem czajnik, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy (telefonicznie poinformowano mnie, żebym wysłał SMS-a a w nim mój adres domowy i znak towarowy artykułu, a po otrzymaniu zapłacić mam gotówką – tak też zrobiłem). |Ale za kilka chwil po odjeździe kierowcy okazało się, że ten czajnik ma niesprawny gwizdek. I kilkanaście razy przez kilkanaście dni telefonowałem ze słowna reklamacją, wtedy obiecywano mi pojawienie się kogoś z firmy i załatwienie sprawy, Niestety ! Nikt się nie pojawił. I dalej: wysłałem im maila z opisem reklamacji i też nic. CO MAM DALEJ ROBIĆ ???

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24k)
Jeżeli reklamacja została złożona na podstawie niezgodności towaru z umową, to pozostaje odczekać 14 dni na ustosunkowanie się sprzedawcy. W razie dalszego braku kontaktu zachęcamy do skorzystania z pomocy rzecznika praw konsumentów – sprawę założy Pan również mailowo. Zachęcamy także do lektury: http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-dni-na-ustosunkowanie-do-reklamacji-klienta-i-ani-dnia-wiecej/

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

327 pytań

334 odpowiedzi

62 komentarzy

697 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...