Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
30 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam,

24 sierpnia dowiedziałam sie że została dokonana dyspozycja wpłaty na moje konto do dnia dzisuiejszego brak wpłaty a pani ze sklepu internetowego mnie zbywa co mam robić  proszę o poradę

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Szanowna Pani,

w opisanej sytuacji proszę najpierw wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zapłaty do kontrahenta, w którym wskaże Pani termin do wykonania świadczenia. W razie niepowodzenie, radzę zwrócić się do właściwego Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumentów – więcej informacji znajdzie Pani pod adresem: https://uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php.

Pozdrawiamy!

Zespół Prokonsumencki.pl

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...