Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+1 głos
37 wizyt
w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam,

w zeszłym tygodniu zamówiłam telefonicznie laptop. Komputer odebrałam osobiście w punkcie sklepu w czwartek. W weekend na spokojnie chciałam się pobawić nowym cudeńkiem ale po pierwsze zauważyłam, że klawiatura podczas pisania bardzo się ugina. Nie widziałam tego laptopa wcześniej w sklepie więc nie mogłam stwierdzić czy coś z nim nie tak czy taki po prostu jest. Poszperałam trochę głębiej na forach i okazało się, że to jest taka wada fabryczna. Niestety po dwóch godzinach stwierdziłam, że ta wada mi przeszkadza i że nie tego oczekiwałam od komputera za 4 tyś. chwile później okazało się, że zasilacz nie ładuje baterii. I teraz moje pytanie ponieważ generalnie nie byłoby problemu ponieważ mam 14 dni na zwrot produktu a jak jest aktualnie w przypadku gdy notebook jest zakupiony na firmę? bardzo proszę o odpowiedź:] z góry dziękuje.

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Szanowna Pani,

zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, wobec czego przedsiębiorcy nie przysługuje zwrot towarów w terminie 14 dniowym. Kupując towar “na fakturę” oznacza, że będzie on służył Państwu przy prowadzeniu działalności gospodarczej, wobec czego w takiej sytuacji utracili Państwo prawo do odstąpienia od umowy.

Jako przedsiębiorca może Pani albo zareklamować produkt z tytułu rękojmi (chyba, że została ona wyłączona) albo zareklamować produkt – o ile została udzielona – z tytułu gwarancji.

Pozdrawiamy,

Zespół Prokonsumencki.pl

331 pytań

336 odpowiedzi

63 komentarzy

712 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...