Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+2 głosów
66 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam , przydarzyła mi się następująca sytuacja , klient zamówił zlewozmywak za pobraniem  ( kolor orzech ) i taki mu wysłaliśmy , przy odbiorze rozpakował i stwierdził że ten kolor to nie orzech i mu się nie podoba i nie przyjął towaru , został zwrócony z powrotem na mój koszt , poniosłem koszt wysyłki w obie strony , czy mogę żądać zwrotu kosztów zwrotnej wysyłki ? dodam iż zlewozmywak nadal formalnie jest klienta , nie wystawiliśmy korekty by go przyjąć z powrotem .

proszę o pomoc gdyż jest to coraz częstszy przypadek i ponosimy za to coraz większe koszty ,zamiast zarabiać to tracimy dochód.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (13.8k)
 
Najlepsza
Dzień dobry,

Proszę dopytać klienta, czy to nie przyjęcie towaru należy traktować jako reklamację, czy odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. W pierwszym wypadku należy przeprowadzić normalną procedurę reklamacyjną (jej koszty ponosi sprzedawca). W drugim jak najbardziej można się domagać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej.

Pozdrawiam,

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...