Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
29 wizyt
w Regulamin sklepu przez użytkownika
Jak najlepiej ująć w Regulaminie Sklepu zapis, że w przypadku braku wpłaty w ciągu np. 7 dni po złożeniu zamówienia, zamówienie zostanie anulowane. Można wprost taki zapis ?

 

Pozdrawiam

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (13.8k)
Taki zapis może zostać uznany za niedozwolony. Należy wezwać do zapłaty z zagrożeniem odstąpienia i dopiero następnie odstąpić od umowy.

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

721 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...