Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+5 głosów
75 wizyt
pytanie zadane w Ustawa konsumencka przez użytkownika
Klient poinfomował mnie o odstąpieniu od umowy. Od tego czasu minęły już 3 tygodnie i nadal nie otrzymałam przysyłki! Co mam robić? Czy muszę zwrócić mu pieniądze, mimo że nie otrzymałam jeszcze towaru?

Pomóżcie!

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (12.7k)
 
Najlepsza

Proszę się skontaktować z klinetem i wezwać go do odesłania towaru. Ze zwrotem płatności może się Pani wstrzymać Pani do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Podstawa prawna w tym wypadku, to art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta: 

Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

pytanie zadane 7 marca 2016 w Ustawa konsumencka przez użytkownika (240)
+2 głosów
Czy muszę się kontaktować jak klient nie odsyła towaru?

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...