Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
35 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
Zamówienie zostało złożone telefonicznie, ale nie zostało potwierdzone mailowo. Ile klient ma czasu na zwrot?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.5k)

Niestety, nie wypełnienie obowiązku potwierdzenia warunków umowy na trwałym nośniku oraz oświadczenia konsumenta o woli związania się tą umową może skutkować uznaniem umowy za niezawartą. A wysłany produkt za świadczenie niezamówione za które konsument nie ma obowiązku zapłaty, ani nawet zwrotu.

Dlatego też zalecamy dużą ostrożność w przypadku umów zawieranych za pomocą telefonu.

317 pytań

321 odpowiedzi

55 komentarzy

650 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...