Blog prawników Prokonsumencki.pl

Reklamacja: 14 dni na odpowiedź

Reklamacja: 14 dni na odpowiedź

Reklamacja towaru to jedno z podstawowych uprawnień klienta, który zawarł umowę sprzedaży. Niezależnie od tego, czy sprzedaż następuje w lokalu stacjonarnym, czy wysyłkowo przez internet, w sytuacji uszkodzenia towaru każdemu klientowi przysługują określone prawa, a na sprzedawcy ciążą wówczas z...

czytaj dalej
Regulamin sklepu internetowego w modelu dropshipping

Regulamin sklepu internetowego w modelu dropshipping

Zamierzasz założyć sklep internetowy działający w modelu dropshipping? A może chcesz prowadzić w tym modelu sprzedaż na Allegro? Zastanawiasz się jakie są zalety i wady tego modelu sprzedaży z prawnego punktu widzenia? W takim razie jesteś w dobrym miejscu. W tym artykule odpowiadamy na...

czytaj dalej
Regulamin sklepu internetowego – TOP 9 pytań

Regulamin sklepu internetowego – TOP 9 pytań

Zastanawiasz się nad założeniem  własnego sklepu internetowego? A może już prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz dodać lub uzupełnić regulamin sklepu internetowego? W tym artykule odpowiadamy na 9 najczęstszych pytań dotyczących regulaminu sklepu internetowego, zadawanych przez...

czytaj dalej
Klient nie odbiera zamówionego lub reklamowanego towaru, co dalej?

Klient nie odbiera zamówionego lub reklamowanego towaru, co dalej?

W praktyce wielu sklepów internetowych i stacjonarnych duże problemy sprawia sprzedawcom sytuacja, w której towar został wprawdzie sprzedany, ale z jakiś powodów nie został on odebrany przez klienta – czy to zaraz po zakupie, czy po przesłaniu go do sprzedawcy w ramach reklamacji, czy też w...

czytaj dalej
Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads ? Uważaj!

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads ? Uważaj!

W dzisiejszym artykule przybliżymy wyrok Sądu Okręgowego w Rzeszowie odnośnie słów kluczowych stosowanych w kampanii Google Ads oraz wykorzystywania autorskich opisów produktów. Pewien przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Internetu zauważył, iż po wpisaniu  do wyszukiwarki Google...

czytaj dalej

Tworzymy zespół doświadczonych prawników specjalizujących się w kwestiach prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego.

Pomagamy sprzedawcom sprawdzając i pisząc dla nich bezpieczny regulamin sklepu internetowego. Przeprowadzamy audyty stron sklepu pod kątem obowiązków informacyjnych oraz zapewniamy wsparcie przy reklamacjach i zwrotach.

bardzo profesjonalna współpraca ,polecam.
Małgorzata Leboch
Małgorzata Leboch
10:40 21 Sep 23
super, rzetelna i profesjonalna współpraca, polecam.
SAS_BP Jaworscy
SAS_BP Jaworscy
11:45 15 Mar 22
Pełen profesjonalizm, wyczerpujące odpowiedzi oraz bardzo szybki kontakt z Klientem. W pełni polecamy!
Bartosz Zakrzewski
Bartosz Zakrzewski
12:10 25 Jan 22
Zdecydowanie polecam, pełen profesjonalizm!
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
14:53 15 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym.
Grze Gorz
Grze Gorz
13:01 05 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym. 👏👏👏👏👏
js_loader

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

SUKCES - zapisałeś się!