Poniżej zamieszczamy nagranie z webinaru Q&A z prawnikiem, który odbył się 10. listopada 2021 r. Tematem webinaru było odstąpienie od umowy w sklepie internetowym, a dokładniej - kto może, a kto nie może takiego odstąpienia dokonać. Bardzo dziękujemy naszym Klientom za udział w webinarze i...
Blog prawników Prokonsumencki.pl
Webinar Q&A z prawnikiem | Prawo Sprzedawcy | Produkty używane lub z wadą – czy Klient może je reklamować lub zwrócić?
Poniżej zamieszczamy nagranie z webinaru Q&A z prawnikiem, który odbył się 14. października 2021 r. Tematem webinaru były produkty używane, a także możliwości ich zwrotu oraz reklamacji. Bardzo dziękujemy naszym Klientom za udział w webinarze i zadane pytania – zebraliśmy je dla Państwa w...
Webinar Q&A z prawnikiem | Klient składa reklamację i co dalej? ABC reklamacji towaru
Poniżej zamieszczamy nagranie z webinaru Q&A z prawnikiem, który odbył się 9. września 2021 r. Tym razem skupiliśmy się na sytuacji, gdy Klient składa reklamację u Sprzedawcy i co dalej należy z tym zrobić. Godzinny webinar przedstawia ABC reklamacji towaru. Bardzo dziękujemy naszym Klientom...
Webinar Q&A z prawnikiem | Błąd to nie wyrok, czyli jak sobie radzić z błędami w cenie sprzedanego towaru?
Webinar Q&A z prawnikiem, na którym kluczowym problemem była odpowiedź na pytanie - Błąd to nie wyrok, czyli jak sobie radzić z błędami w cenie sprzedanego towaru?, już za nami. Odbył się 12 sierpnia 2021r.. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i aktywność - tym razem...
Towar luksusowy nie podlega zwrotowi? Zaskakujące orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Katowicach
O tym że konsument (a od tego roku również przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo do odstąpienia od umowy wie każdy sprzedawca internetowy. O wyjątkach od tego prawa pamiętają przede wszystkim ci, dla których mają one znaczenie w prowadzonej działalności - np. sprzedawcy treści cyfrowych,...
Webinar Q&A z prawnikiem | Odstąpienie to nie zwrot, czyli jak i w jakim terminie konsument może odstąpić od umowy i zwrócić towar zakupiony przez internet?
Nagranie z webinaru Q&A z prawnikiem jest już gotowe - zapraszamy do oglądania. Webinar odbył się 8 lipca 2021 r. Kluczowym problemem poruszonym podczas tego webinaru, to omówienie zagadnienia - odstąpienie to nie zwrot, czyli jak i w jakim terminie konsument może odstąpić od umowy i zwrócić...
Webinar Q&A z prawnikiem | Kto ponosi koszty reklamacji towaru i czy zasadność reklamacji ma tutaj znaczenie?
Webinar Q&A z prawnikiem już za nami, odbył się 10 czerwca 2021 r. Kluczowym problemem poruszonym podczas tego webinaru, to odpowiedź na pytanie - Kto ponosi koszty reklamacji towaru i czy zasadność reklamacji ma tutaj znaczenie? Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i aktywność -...
Odstąpienie od umowy- czy konsument może przetestować zakupiony motorower ?
Odstąpienie od umowy- jak daleko rozciąga się zakres znaczeniowy pojęcia „korzystania z rzeczy w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”? Czy zamówienie towaru w sklepie, ale zapłacenie za niego przy jego dostarczeniu przez sprzedawcę do domu klienta sprawia, że...
Rozpatrzenie reklamacji: Czy brak odesłania towaru przez klienta wstrzymuje termin ?
Rozpatrzenie reklamacji Zgodnie z art. 556 kodeksu cywilnego: „Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).” Odpowiedzialność ta jest niezależna od tego, czy na dany produkt sprzedawca albo producent udzieli gwarancję....
Sprzedajesz do innych Państw UE? Sprawdź, co z odrębnym regulaminem
Sprzedaż do państw UE Temat sprzedaży do innych państw członkowskich UE zyskuje na popularności - polskie sklepy internetowe co raz częściej kierują sprzedaż także do innych państw UE. W tej sytuacji istotne jest pytanie, czy konieczne jest tworzenie i stosowanie odrębnych regulaminów, właściwych...