Bezpłatny poradnik:
Nieprawdziwe opinie w internecie- jak radzić sobie z oczernianiem firmy?
Sprzedawcy internetowi coraz częściej skarżą się na obraźliwe lub nieprawdziwe opinie o ich firmach w Internecie. Jako serwis z wieloletnim doświadczeniem, zebraliśmy najczęstsze pytania i sporządziliśmy na nie kompleksowe odpowiedzi. Pobierz je wszystkie w jednym pliku PDF – bezpłatnie. To nasza wiedza i doświadczenie dla Ciebie!
Pobierz bezpłatnie poradnik i poznaj sposoby na radzenie sobie z nieprawdziwymi opiniami!
Specjalnie dla Sprzedawców Internetowych przygotowaliśmy propozycję darmowego sprawdzenia regulaminu sklepu internetowego pod kątem klauzul niedozwolonych. Dzięki temu szybko dowiesz się, czy Twój regulamin je zawiera.
Nasz prawnik przeprowadzi darmowy audyt w ciągu 3 godzin (w dni robocze). Wynik audytu otrzymasz na podany adres mailowy – jeśli okaże się, że regulamin zawiera potencjalne klauzule jednocześnie przedstawimy Ci niezobowiązującą propozycję poprawienia regulaminu.
Poradnik zostanie wysłany na podany adres e-mail
Nie wysyłamy spamu!
Sprzedawcy internetowi coraz częściej skarżą się na obraźliwe lub nieprawdziwe opinie o ich firmach w Internecie. Opinie takie mogą być zamieszczane zarówno przez klientów jak i inne osoby. Sprzedawcy obawiają się nieuczciwego działania konkurencji rynkowej przy wykorzystaniu systemu opiniowania.
W niniejszym poradniku postaramy się wyjaśnić jak wygląda kwestia niesłusznych opinii od strony prawnej i jakie możliwości posiada przedsiębiorca, aby skutecznie chronić się przed nieuczciwymi opiniami o jego firmie zamieszczanymi w Internecie.
Dawid Bugajski
radca prawny serwisu Prokonsumencki.pl
Co zyskujesz pobierając poradnik?
Treści przygotowane przez prawników
Wszystkie treści zostały opracowane przez wyspecjalizowanych i doświadczonych prawników, którzy zajmują się prawem konsumenckim na co dzień od wielu lat.
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania oraz sporządziliśmy na nie odpowiedzi z pomocą naszych ekspertów, specjalnie na potrzeby wszystkich sprzedawców internetowych.
Stały dostęp do najważniejszych informacji
Dzięki zebraniu wszystkich kwestii w jednym miejscu, zyskasz nieograniczony dostęp do nich – w każdej chwili. Nie będziesz już mieć wątpliwości w sprawach dot. regulaminu e-sklepu.
Legalność działań
Zyskasz pewność całkowitej legalności Twoich działań oraz dowiesz się czy regulamin Twojego sklepu internetowego spełnia wszystkie niezbędne i określone wymogi.
Bezpieczeństwo
Uzyskasz niezbędną wiedzę, która pozwoli Ci w pełni bezpiecznie i świadomie rozwijać swój sklep internetowy, bez narażania się na niebezpieczeństwo lub sankcje ze strony UOKiK.
Stałe wsparcie prawne
Wraz z poradnikiem, otrzymasz dostęp do bezpłatnego wsparcia naszych prawników. Jeżeli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.
W poradniku poruszamy następujące kwestie:
- Nieprawdziwa lub obraźliwa opinia jako przestępstwo
- Obraźliwa bądź nieprawdziwa opinia jako naruszenie dóbr osobistych
- Negatywna wypowiedź jako czyn nieuczciwej konkurencji
- Jak dochodzić swoich praw?
- Jak doprowadzić do usunięcia niezgodnych z prawem treści ze strony internetowej?
- I wiele, wiele więcej!
Poznaj opinie sprzedawców internetowych z jakimi współpracujemy od 3 lat
Stwierdzamy, że wybór serwisu ProKonsumencki.pl był jak najbardziej trafny i przyczynił się do tego, że w sposób profesjonalny dbamy o prawa Konsumenta, co wpływa również na wizerunek naszej firmy. Rekomendujemy firmę Netlibre Sp. z o.o. jako solidnego partnera.
W imieniu SmarMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki „ProKonsumencki.pl”. (…) Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.
Polecam serwis Prokonsumencki.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. Nasza firma współpracowała z serwisem przy opracowywaniu regulaminu dla naszego sklepu internetowego. Współpraca przebiegła bez komplikacji i z zachowaniem najwyższego profesjonalizmowi. Dziękuję i polecam firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego.
Autorzy poradnika
Prokonsumencki.pl
Prawnicy serwisu specjalizują się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu „Sklep Prokonsumencki”, który wyróżnia rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.
Bezpłatny kurs e-mailowy ze zmian w prawie ecommerce 2014. W ponad 20 lekcjach omówiono dokładnie nowe przepisy związane z wejściem w życie nowej ustawy o prawach konsumenta 25 grudnia 2014 roku. Zapisz się na kurs już teraz, podobnie jak 1500 innych osób!